Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Kraanpoort. Meer weten? Ontdek meer
Chi
21 jun 2026 om 22:36
Was ok
Laurens
21 jun 2026 om 11:57
Nagenoeg alles was verbrand en de porties waren vrij klein. Het broodje moest zelf in elkaar worden gezet.
Frank
13 jun 2026 om 19:52
Top, lekker eten zoals we gewend zijn snelle bezorging en lekker van smaak :)
Lensen
31 mei 2026 om 18:28
Alles okee!
Dan
30 mei 2026 om 10:39
Regelmatige besteller hier. Altijd even goed en lekker.
Frank
28 mei 2026 om 22:43
geweldig mensen . en lekker eten .
Dylan
23 mei 2026 om 19:03
Eten was lekker, alleen veels te laat bezorgd
Frank
17 mei 2026 om 19:37
2 pizza’s besteld, snelle levering pizza’s smaakten heerlijk en waren nog lekker warm, tot een volgende keer
Linda
15 mei 2026 om 21:27
helaas viel het tegen. slappe friet, ondanks verzoek geen sla op de kapsalon maar apart hadden ze het helaas toch gedaan.. baaah warme sla..... de schotel van 17.50 viel helemaal tegen, schande vond ik het. Krijg je ergens anders bijnadubbele hoeveelheid.